חדשות בהגנת הצרכן ופיצויים מישראל | 20/11/2008
משפחה פוצתה בגין שינוי במיקום המלון ומועד הטיסה
News1  :מחבר
אתר News1 מדווח על תביעה אשר הוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בקרית גת כנגד חברת ``השטיח המעופף`` על ידי לקוחות אשר לא קיבלו את חבילת הנסיעה אותה רכשו.

התובעת הגיעה לתורכיה וגילתה לתדהמתה כי המלון אותו הזמינה כחלק מחבילת הנופש אינו המקום בו תשהה עם משפחתה. לדאבונה היה מדובר במלון במרחק שעה וחצי מזה שהיו אמורים ללון בו מה גם שהמלון הספיציפי מועד לפורענות שכן לא מזמן שני ישראלים התחשמלו למוות כששהו בו.
יתר על כן, איחור בטיסה שנודע למשפחה יום לפני החזרה גבל בחילול שבת והפיתרון שהציעה הנתבעת היה הקדמתה של הטיסה מה שגרם לתובעת אי נוחות בכך שנאלצה להעיר את ילדיה הישנים.

הנתבעת טענה להגנתה כי הן הזמנות חדר במלון והן זמני טיסות הן לא דבר התלוי בה, אך יחד עם זאת היא ניסתה לעשות את המיטב כדי למזער את הנזק.

בית המשפט פסק כי אחריותה של הנתבעת הינה ``בגין ההימנעות מאזהרת הנתבעת בדבר הסיכונים שאינם בשליטתה ולכן תפצה את התובעת בסכום של 1,200 ₪``.

בעבר דיווחנו כי בית משפט השלום בתל אביב קבע כי חברת השטיח המעופף תפצה נוסעים אשר החמיצו טיסה בגלל כרטיס טיסה שלא נוסח כראוי.