חדשות בהפרת הסכם ופיצויים מישראל | 19/08/2008
חברה לשיווק מתקני מים תפצה לקוחה ב-3,400 שקלים
Ynet  :מחבר
אתר Ynet מדווח כי חברת יוגל שיווק מי טל בע``מ, המשווקת מתקני מים, תפצה לקוחה בסכום של 3,400 שקלים, כיוון שלא תיקנה ליקויים במתקן המים.

לטענת התובעת, כחודש לאחר שרכשה את המכשיר, החלו להתגלות במכשיר ליקויים שונים. התובעת טענה כי למרות ביקורים של נציגי החברה, התקלות לא תוקנו.

עוד טענה התובעת כי בהמשך המכשיר אמנם נלקח על ידי החברה לבדיקה, אולם בתקופה זו לא סופק לה מכשיר חלופי. בסופו של דבר, החברה החליפה את המכשיר הלקוי במכשיר חלופי ישן.

בית המשפט קבע כי בכך שהחברה לא תיקנה את הליקויים בפרק זמן סביר יש משום הפרה יסודית של ההסכם בין הצדדים ועל כן התובעת זכאית לקבל את כספה חזרה.

בחודש יוני דיווחנו כי בית המשפט לתביעות קטנות בפתח תקווה קבע כי חברת שגריר תפצה לקוח בסכום של 5,289 שקלים לאחר שתיקון רשלני של החברה גרם לשריפת רכב .